NÅ! Trenger jeg å være IRRITERT! … og fortelle om en deilig tur


Ok, blogg og skriverier. Jeg vet med sikkerhet at personer som ønsker eksponering kan … og vil bruke uortodokse metoder … og midler. Hørte på radioen i dag at en høyt profilert og svært kjent blogger har fått tyn for sitt innlegg. Jeg er helt enig med de som kritiserer den type innlegg. Det høres ut som dette skal forstille «dop» og det er den allmenne forståelse av det de tror er på bilde. Og spør du meg var det sikkert meningen at det skulle være «spennende» MEN nå «den andre» personen på en måte skal hemmeligholdes …tror jeg de sa på radioen, faller det i staver for meg. Blogg=eksponering … så om du MÅ hemmeligholdes … hva i heite skal du da på fremsiden og med det største bildet da? Nå skal jeg skynde meg å si at jeg har svært lite grunnlag for å mene noe som helt ettersom både bildet og bloggen til vedkommende er et urørt kapittel fra min side. MEN mene er nå mitt valg allikevel. OG, når det er sakt forsøker jeg etter beste evne å få samtykke fra mine «deltakere» bilder og min omtale. Jada, er på konserter og andre tilstelninger, men kan fort sladde eller la være å bruke bilde dersom jeg ser at det blir for eksponerende.


TUR – endelig.

Det deilige været vi har i Tromsø i dag bad pent om tur. Og tur ble det.

Nattmålstoppen, er en topp som på folkemunne blir kalt kl 10,  hvorfor … ja si det du?
Det er en helt overkommelig topp. For å komme dit må du kjøre til Eidkjosen, ta av mot Sommarøy og fortsette ca 1 km. Det er laget parkering langs veien som er grei å finne, men det mangler skilt både for parkering og starten på turen. Når det er sakt er det enkelt å finne for det er mange som går denne turen, som er veldig fin når barna skal ut på tur. Stien er lett å finne både vinter og sommer, den er gått tråkket. Stien bukter seg opp over og selve turen er 2 km lang med en stigning på ca 180 meter. Når du når toppen få du en fantastisk utsikt både ut Ersfjord og mot Tromsøya. Dette er hva en kompis kaller en “godt betalt tur” 👏🏻 Litt strev, som resulterer i en fantastisk utsikt … også for meg som er litt dårlig med motbakker.



Nå er det tv sin tur før jeg tar kvelden, og vil været blir det en tur i morgen og … så følg med 🐾🥾

Ha en fredelig fredag kveld og god natt ❤️

… vi hørs … 

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg