Nå snakker vi en grusom blåmandag 🤯

Kensi mor har hatt litt ubehag i ene øret. Vi var hos dyrlegen som renset etter alle kunstens regler. Nevnte i forbifarten at det kunne være en form for allergi. Nei takk, det er et udiskutabelt emna. Kan helt fint klare oss uten det ja. 

Så har hun klødd litt nå og da før jeg dro til Oslo, men det var ingen tegn til … ja som jeg kunne se .. at det fortsatt var vondt. Kom hjem i går, og hun hadde et par runder med bakfoten mot hode … og noen ganger øre. Jeg strøk henne over hode og ørene og hun gjorde ingenting ut av det. 

Stod opp i morges … hun ble liggende ved senga, kikket på meg og la seg ned igjen. Jeg fant fram klær og remediene jeg trenger på jobb … hun var fortsatt på rommet. Jeg stod på badet og var i ferd med å kle av meg for å ta en dusj … da kom hun ut og satte seg ned, så på meg med et helt nifst blikk, de ene øret hang og holdingen var «jeg gir opp».

Bare se det blikket 🤕

 

Ingen dusj her nei, jeg slapp alt jeg hadde, på med klær, ut i bilen og til dyrlegen. Når vi kom inn så damen bak disken på oss og var i ferd med å finne en time til oss. Jeg fortalte at det var litt vanskelig for meg akkurat i dag, så damen sa at jeg skulle la henne bli igjen for dyrlegen som skulle se på henne var straks på plass. Jeg dro hjem og måtte bare få på meg uniform og komme meg på jobb. Ingen frokost, glemte matpakke, stikkingen lå igjen hjemme …. HYYYYL 

 

De ringte de fra vet kontoret, det var en kraftig ørebetennelse på ene siden, litt mindre på andre. Bedøvelse var satt, hun ville bare informere før hun gikk  igang nede i øret hennes. 

Jeg hentet henne og hadde avtalt med en god venn at hun skulle få være der til jeg var ferdig på jobb. Takk og lov for sånne folk, og nå har jeg fått noe slike rundt meg. Det hadde blitt trasig uten hver og en av dere som bestandig stiller opp. Føler at jeg er skikkelig bortskjemt 🫶🏻 Tusen takk.

Dyrlegen antyder igjen at hun er litt redd det kan være en form for allergi … det har jeg sakt at jeg klarer meg helt fint uten … men hun hører nok dårlig på det øret 🤭 Nå blir det medisiner i ca 14 dager så skal vi følges opp underveis og forhåpentlig blir det bra igjen og vi ture frem i livet som ingen ting har skjedd … så har jeg å tenkt å gjøre det uansett 😉

Nå må jeg skynde meg å sove … for snart går det en ny buss tur… og den skal jeg kjøre.

God natt ❤️

… vi hørs … 

 

2 kommentarer
    1. Huff lille Kensi 😥Ludvig hilser og sier det er skikkelig vondt ..han har hatt det ..Da snakka å dyrlegen om allergi 😳ikke merka noe i ettertid ..God bedring lille Kensi ..det blir nok bra med medisin ❤❤klem til mor og deg .

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg