Nå er jeg ferdig å telle altså 🥴

 

Gikk så innmari ned for telling, og har liksom forøkt å telle meg tilbake igjen 😁 To fridager og jeg skulle kose meg på tur med Kensi og litt klargjøring til jul. Jammen sa jeg klargjøring. Onsdag morgen våknet jeg, kjente at alt var liksom feil. Dro med meg puta mi å krasjet på sofaen. Sov ca hele dagen … ja, fikk gjort litt på ettermiddagen, før jeg krasjet i sofaen igjen. Ok, sove litt så blir det bedre.


Torsdag våknet jeg så langt fra bedre for som det er mulig. Feber på 38.5 og hoste som rangler i veggene ennå. Jeg har en lite frøken som har passet på meg hele tiden. Hun har vært med min side fra jeg la meg på sofaen, og det uten å gi fra seg et pip. Hun har spist svært lite, bare fulgt med meg. 

 

 

I dag har jeg vært betraktelig bedre, hosten er veldig mye minder og feberen er så godt som borte. Kjenner i hele kroppen at jeg har hosta løst det meste innvortes … så får jeg håpe det sitter til i morgen. Hørte på nyhetene at influensaen har slått til og den tror jeg akkurat var innom her en tur. Da takker jeg og sier meg fornøyd for denne gang.

Kensi har gått av vakt 😘 Nå kan du slappe av lille venn 

 

 

Vi tok oss en tur til parken i Kroken slik at hun kunne få løpe litt, siden jeg her svimmel og ustø i gangen var dette det beste alternativet tenkte jeg. Vi var alene der, med bekymre henne lite, lukte og snuse, leke med ballen så hun hadde det helt topp. Lille frøken helsesøster fortjener tjeneste fri nå 🥰

 

 

På tur hjem ble jeg oppmerksom på supersmart detalj langs veien. På gangfeltene var det satt blå lampetter på lysene som belyste fotgjengerovergangen. Jeg stusset litt før jeg kom så nær at jeg oppdaget hva det var. I mitt hode var dette en brilliant ide, og god måte å informere bilistene om at nå kommer du til en forgjenger overgang. Smart 👍🏻

 

 

Ha en frisk kveld og god natt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg