Nå er det f🤬 meg nok Kjerkhol!

Legg merke til at det er små tall ved hvert innkjøring forbudskilt – det betyr at det er flere stengte veier i området.

 

3 miliarder kroner til ny legevakt i Oslo. NEI! jeg feirer ingenting med deg og dine! Du raserer helse nord med nedleggelser i hytt og gevær. Det er for dyrt for dere, budsjetter og langtidsplaner dreper oss sakt men sikker, ja det er i alle fall min hemmelige tanke om det som skjer. Og om du tror vi har tenkt å bøye oss, legge oss ned … da har du aldri vært nord for polarsirkelen.  

Så når du fortsetter nedleggelse av  lokalsykehus, fødestuer og  sier at vi skal  være sikret et like godt tilbud inne spesialist helsetjenesten som alle andre. DA tenker jeg det er fint om du sette neste kommende foreldre i en drosje i Oslo sentrum og ber de kjøre til Trondheim for å føde. Det er for mennesker i Kautokeino strekningen til spesialisthelsetjenesten i Tromsø. Alternativet kan være Hammerfest, denne strekningen tar ca like lange i tid … Og om det haster skal vi sørge for at Dovre er stengt en times tid før kolonnekjøring åpner. Det går så fint så. 

Som bildet over viser har vi vært velsignet med en hel rekke stengte veier i Troms og Finnmark i dag … så må jeg nevne i forbifarten at både flytrafikk, helikopter trafikk og båt trafikk har vært mer eller mindre nedstengt i dag. SINT? Jeg? neida … bare FRYKTELIG skuffet 🤬

 

Ha en frisk og vindstille kveld 🩹💉🩺

Å jadda … vi hørs …

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg