Lag deg en god helg der du er 🕊️

Ei fin uke er på tur inn i helga. Blir en passe slakk fredag kveld, håpe på bedre vær i morgen og søndag. Helt greit med en “pause” dag i dag, alle kan trenge det 🌹

 

 

Halv dag på jobb, en bestått førerprøve og en ny førekort kandidat er nå sjåfør. Så starter øvingen, prøve og feile … helst minst mulig feil … reflektere og lære av det som skjer der ute på veien. Hvor lenge tenker du over det du fikk med fra trafikkskolen? Reflekterer du over hendelsene på din vei? Mye er «automatisert» slik at oppmerksomheten kan rettes dit det er behov. Jeg får ofte spørsmål om jeg følger med på de som kjører når jeg er passasjer. Og jeg må være ærlig å si at stort sett er jeg passasjer. Om jeg har sakt fra noen gang? Nja, når jeg blir spurt om konkrete ting svarer jeg, ellers er jeg ferdig på jobb når jeg parkerer skolebilen. 

Lille frk fryd har vært alene litt på formiddagen i deg og var ekstatisk når jeg kom fra jobb, og klar for tuuuuuuur 🐾🥳

Vi parkerte skolebilen og tok skiløypa fatt hjemover. På den 3.5 km lange turen møtte vi EN på tur. Tror kanskje litt gråvær med snø i tillegg til at det er fredag og mange har forberedelser til helgen, bidro til at vi hadde løypa heeeeeelt for oss selv.

 

 

I kveld blir det biff, rødvin, The Voice … og zapping ut over kvelden. Nordlysvarselet sier at de kan bli stor aktivitet ut over kvelden, så om skyene tynnes ut er det mulig den vinen må vente ☕️

 

Ha en fredelig og god fredag ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg