Jo, det er veldig godt å være hjemme igjen 🐾

Tidlig våken, pakket og ruslet bort til frokost. Takk for meg for denne gang 👋🏻 Denne gruppa har vært en fest å kjøre, og jeg tror det er siste serieturer for denne sesongen. For en finale 💃🏻 

 

 

Etter frokost labbet jeg til bussen og tingene skulle ta en litt annen vending en jeg hadde planlagt. Absolutt ingen reaksjon på den store røde bussen … ja sånn skjer.

 

 

Etter et par telefoner og litt venting kom hjelpen. Måtte le litt av han stakkars mannen jeg snakket med, som spurte om jeg viste hva det kunne være. Jeg forsøket å oppføre meg pent når jeg informerte mannen på tlf at det er du som er mekaniker og jeg er sjåføren som “glemte” å gå den skolen. Så hadde jeg en vag følelse (hukommelse … i mitt hode er det kaos med så mange busser) av at denne bussen har hatt et startproblem før, og at det var pga flatt batteri. Vente er alltid vanskelig når tiden er “knapp” … men vakre omgivelser gjør det litt lettere.

 

 

Han kom, han trilla fram start hjelp, vips der startet bussen, ett tut og vi tok fatt på veien hjem. Han ventet til vi rullet ut og fulgte oss et stykke på veien … ja nå er veien tilbake for han … samme vei som oss 🤭 Takk for hjelpen 👋🏻

 

 

Vi hadde ventet litt for lenge til at vi kunne stoppe de stedet vi hadde planlagt, vi måtte rekke en ferge. Det ble en kort stopp på Gulldassen, og litt flaks i uflaks, så var det tiltagende regn og folket var raskt tilbake. 

 

 

Vi rakk frem til ferga med grei margin … borsett fra at den var full før vi kom frem. Og uten startvansker ville vi trolig vært på kaia til ca samme tid … trasig. Det betød 2 ekstra timer vente før ferga var tilbake. Planen om en lite tur til Sommerøya ble skrinlagt og reisen gikk direkte til Tromsøbyen. En riktig fin tur med en utrolig flott gjeng som takket og bukket for at jeg kjørte, var slutt. Jeg tror jeg har klart å røre litt i ønsket om å komme tilbake for å se nordlys og oppleve “polar night” hos disse gjestene. Nå har jeg fått ordre om å følge med på gruppa de har laget, og beskjed om å stille opp for å kjøre når de kommer tilbake 🫠

 

 

Nå er lille mi og jeg kommet oss hjem. Har pakket ut, ryddet, laget meg mat og er snart klar for senga. Sitter å titter ut … og har et øye på Auroa-appen og jeg gleder meg vildt til tia som kommer nå 🥰 Heldigvis er det overskyet og litt nedbør ute … for nå må jeg køye 🛏️

 

 

 

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
    1. så morsomt å titte innom bloggen din ❤godt du er hjemme hos lillemor nå 🐾🐕❤sove godt begge to 🥰🐕

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg