jippi đŸ’ƒđŸ» i morra er det jobb igjen.

Har gjort ca ingenting i dag 
 Jo, har hentet 2 esker fra bilen 
 tĂžmt disse, gĂ„tt et par smĂ„turer med Kensi, strĂžket skjorte – weeeeen skal pĂ„ jobb i morgen 
 endelig, sĂ„ har jeg dusja spetakkelet mitt 
 ja Kensi ja 😆 Hun har vĂŠrt ute i all slags vĂŠr, lek med andre hunder og var sĂ„ klissete i pelsen sin, sĂ„ om jeg hadde satt henne pĂ„ veggen 
 hadde hun hengt der 😄

Og som alltid 
 hun har dressert Normal-posen sin i dag og. Lurer pĂ„ om jeg fĂ„r noen poser gratis pĂ„ Normal dersom jeg viser videoklippene jeg har av henne. De syns og er jo god reklame đŸ˜†đŸ€Ł

 

 

Fikk tlf fra jobb og i morgen skal jeg pĂ„ opplĂŠring, NĂ„ gleder jeg meg til Ă„ komme i jobb igjen. Det er noe med rutiner 
  pes Ă„ fĂžlge, godt Ă„ ha.


Lille frk fryd er hos hundepass og skal vĂŠre der til jeg er ferdig i morgen kveld. Utrolig gode og snille folk, og Kensi er helt vill nĂ„r vi kommer dit. Godt Ă„ vite at lille ❀ mitt har det fint.

 

 

MS prosjektert rusler vider og i dag var test nr 2. Det er noen merkelige Ăžvelser jeg skal gjĂžre, og det har sikkert en mening for disse som skal lese resultatene. Skal gĂ„ med aktivitetsbĂ„nd rundt maven. Godt Ă„ sover med? nopp đŸ„Ž NĂ„ er neste test i juli og siste er mars neste Ă„r. Det er fint Ă„ kunne vĂŠre med Ă„ bidra til at forskingen kan fĂ„r materiale og at forskningen kan gi brukbare resultat. 


I kveld var jeg pĂ„ en hyggelig sammenkomst med noen fra jobben. Koselig selskap, prat og pizza, en perfekt kveld 😊

Yonas pizza – byens beste

Ja da er det god natt og sov godt ❀


 vi hþrs 


 

Et lite þyeblikk fra natt til i dag 


 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene her: Facebook og  Instagram

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg