I morgen flytter jeg inn … håper jeg 🤭

Kl 12 i dag fikk jeg nøkkelen til leiligheten, spennende å komme inn … blir jeg skuffet? har jeg laget meg for store forhåpninger? Nei, langt der fra. Det var dette jeg trengte og litt til. Love bilder senere, for i dag har det gått i ett siden klokka var 7. Ja, våknet alt for tidlig og fortsatte å bære ting og tang ut i bilen. Så når jeg hadde fått leiligheten var det full rulle med å tømme bilen. Deretter bar det av sted for å hente sofa som jeg har kjøpt, plutselig var klokka seks og jeg startet på jobb. Å for en kveld og natt 😇

 

 

Vi måtte innover i landet, utsiktene langs kysten var litt dårlige. Da er Skibotn et ganske trygt sted. Det så litt skummelt ut, men vi satte kursen i retning Kilpis, der bruker det å løsne ut over kvelden. Vi har første buss på stedet, fant oss en koselig plass blant bobiler og campingvogner og rigget oss til meg bål og mat. Vi kiket og speidet … stjerner, jepp godt tegn … så en svak stripe … og så tok det bare av. Nok en gang, en perfekt kveld under himmelen med nesa i været. 

 

 

Nå tar jeg kvelden, god natt ❤️

… vi hørs …

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg