Hei du, jeg er bare en snartur innom 💐

KjĂžp her og kjĂžp der. Det er Æ, lĂ„ste priser og mange andre geniale mĂ„ter Ă„ fĂ„ oss kunder Ă„ handle «pĂ„ rett sted». Det er flott og jeg er helt enig at prisene skal ned, mye ned. Jeg ser pĂ„ meg selv som ganske Ăžkonomisk, handler pĂ„ en fornuftig mĂ„te og velger om jeg kan det billigste. NĂ„ er jeg litt opptatt av er lokal mat. BĂ„de fordi det ofte er god kvalitet pĂ„ maten, og jeg stĂžtter opp om det lokale. Det er ofte dyrere, men jeg forsĂžker Ă„ finne tilbud og gode priser. Jeg vet at nĂ„r jeg kommer til kassa, ser jeg jo at det er dyrere. Jeg tenker ofte pĂ„ om jeg skal gĂ„r for billig, og sikkert hatt et veldig godt mĂ„ltid 
 eller skal jeg ganske enkelt «spandere» pĂ„ meg selv. Det sies at det er like godt 
 det er jeg av og til uenig i, jeg mener det er forskjell pĂ„ smaken og den er merkbar pĂ„ enkelte varer.Det kan vĂŠre et lite dilemma det der 


Jeg er god pÄ Ä bruke alt, sÄ mitt mat svinn er ganske lite. 

 

TUREN
 

i dag ble den kjente og vel brukte turen som Kensi fĂ„r minst en gang om dagen. Eller 
 vi tok av stien vĂ„r og labbet inn i skauen. Hun storkoser seg nĂ„r hun fĂ„r sĂžke rundt om i terrenget, og jeg tror jeg mĂ„ ta tak i sĂžk for denne ivrige lille damen. Tror hun vil sette pris pĂ„ mer aktivitet som krever hode-jobbing av henne. VĂŠret har vĂŠrt strĂ„lende i dag, pĂ„ tross av meldingen som var for dagen. Sol, neste skyfri himmel og nĂ„r vinden utebli er 0 grader helt strĂ„lende. I disse dager merkes det enorm forskjell pĂ„ min lille tur venninne fra dag til dag. Fjortis og helt umulig det ene Ăžyeblikket og en reflektert og klok tenker i neste Ăžyeblikk. Ja det er helt klart mulig Ă„ bli litt sprĂž av henne đŸ„Ž Turen i dag var litt sĂ„nn godt/vondt etter den deilige dagen vi hadde i gĂ„r. Vi kommer oss ut, og pĂ„ tur 
 skulle bare Ăžnske jeg var litt bedre form. Det er nedtur Ă„ mĂ„tte ta sĂ„nne korte runder nĂ„r vĂŠret og fĂžret er perfekt for utflukt 
 MEN vi kommer oss nĂ„ ut dag og hund har det strĂ„lene nĂ„r hun kan stekke pĂ„ beina. SĂ„ tar vi en lenger tur i morgen formiddag om vĂŠret vil 
 og om vĂŠre forsĂžker Ă„ sette en stopper kan det vĂŠre at jeg har gode sko og klĂŠr 
 og bare gĂ„r en tur đŸ’ȘđŸ»

Gleder meg til Hver gang vi mÞtes i kveld, litt god mat og zappe pÄ Tv er innafor i dag. 

Ha en fredlig lĂžrdag kveld ❀


 vi hþrs 
 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg