Han ler av meg 🤣

 

Jeg har da kommet frem til at jeg må kaste selfi stangen nå. Den må få hvile litt nå … jeg har vært innom å fått sjekket synet og bestilt briller. Så, litt morsom legger jeg ut en snapp om det som skjer … og ganske kort tid etterpå kommer det svar fra min sønn, arvingen. 9 slike 🤣 … Asså, kan du fortelle meg hva jeg skal gjøre med pjokken? Dette skal jeg liksom elske å og holde av … he he … jo, jeg bad vel om den reaksjon, og vet at han helt klart kunne kommet på å sende meg denne kommentaren … he he he.

 

 

Gårsdagens nordlys tur endte meg en litt dårlig fangst, Det ble som vanlig bål, kakao og mange øyne på himmelen. Så stjerner, en tydelig og vakker melkevei og et og annet stjerneskudd.

 

 

Mot slutten av kvelden tok vi turen ut til Sommerøy og der bruker det være mulig å se. Joda, fikk litt … men du vet … jeg er skikkelig bortskjemt med hensyn til Nordlys. Gjestene, som var helt klar over at muligheten var liten i dag, var strålende fornøyd meg at vi fant det grønne skjæret.

 

 

 

Det er så gøy når det skal så lite til for at de går sliten, litt kalde og fornøyd tilbake til hotellet, smiler og takker når de forlater bussen. Jo, det er en fornøyelig jobb det her 🥳

 

Nå er det klart for ny tur ut, prognosen er så som så … blir spennende å se. En ting er helt sikkert, mrs Aurora er uforutsigbar. 

 

Ha en fargerik kveld ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg