Frodith ber om hjelp 👍🏻 det må fikses 👏🏻

Frodith ber om hjelp:

-om du enten kan sende meg på mail ELLER legge på bloggen din et bilde du tror kan trigge en liten tekst hos meg. Du finner selv et bilde du tror kan være litt spennende, og jeg ser om jeg klarer å skrive noe rundt det. Jeg har liten tid til selv å farte rundt etter “spennende” bilder, men kanskje noen andre har tid? Eller HAR et bilde de tror passer?

Jeg har så alt for mange bilder … det måtte bli to (valg er vanskelig)

 

Is skulptur i ishotellet Sorrisniva, Alta.

 

 

Den sovende soldat Balsfjord, Troms.

 

Spennende så se om du kan bruke noen av disse 👏🏻

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg