Fort gjort å bli skuffa 🤔

Med apper i lomma, mat og drikke i bagasjen la vi i vei. Det var svært dårlig værprognoser. Skulle skye over når nordlyset var ventet. Hm, ja … vi fikk nå gjøre det beste vi kunne i dag. Arctic experience skulle vi gi.

Dro av sted en times kjøring utenfor byen, stille og fredelig, helt nede ved sjøen.
Vi ventet og ventet, fyrte opp bålet, fant frem litt mat og drikke. Ventet litt til … bestemte oss for å returnere mot byen … ja … og hva skjer da? Det ble veldig bra og jentene var euforisk. Det er forståelig, når kvelden var avsluttet på en måte og dette startet.


Her finner du fler bilder.

I morgen har jeg bestemt meg for å tillate meg å «være syk» … host host … Må bare slappe av litt (Les; få orden hjemme) og være klar for tur på onsdag. Da bærer det til Leknes i Lofote, med en gjeng som skal tilbake på torsdag. Gleder meg til en tur «utfor» byen 😁 og kanskje dukker det opp litt nordlys på turen 😆

God natt der ute, sov godt ❤️

… vi hørs …

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
    1. Tålmodighet gir resultat 🤩så bra du tar en dag hjemme , godt å innhente seg litt .
      superfin leilighet du har fått deg 🤩

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg