Foredrag, taler, kommentatorer som snakker i en setning, krydret med eeeeeehhhhh đŸ„±

NĂ„ lurer jeg litt igjen. Hvorfor er sĂ„ mange livredd for stillhet? En pĂ„stand fra min side og det begrunner jeg pĂ„ bakgrunn av et innslag jeg ble sittende Ă„ se pĂ„ i dag. Kommentaren skulle fortelle hvilken bragd Hovland har utfĂžrt i golfverdenen, han vant noe stor i gĂ„r. Han er nĂ„ omtalt som den heteste golferen i verden. Det fikk jeg bare sĂ„ vidt med meg for jeg ble sĂ„ hekta pĂ„ mĂ„ten denne kommentatoren snakket. Det var overhode ingen pusterom, han snakket pĂ„ inn og utpust 
 Ă„ huff sĂ„ slitsomt. Ca sĂ„nn oppfatte jeg han: Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„hhhhnĂ„Ă„Ă„Ă„rhovlandehhhhhtakkeeeernnneiehhhhhhtiiiiiilenutneringiiiiiiii (her pustet han litt)eeeeeeehhhhhh ..sĂ„ fortsatte “dialogen” hans.  MEN assĂ„? er det mulig Ă„ fĂ„ mannen til Ă„ stoppe opp litt. Skulle kanskje vĂŠrt en utdanning for Ă„ fĂ„ lov Ă„ Ă„pne kjeften pĂ„ skjermen. Jeg ble mer opptatt av den monotone og “ene” setningen han jobbet seg gjennom, som varte ca 4 minutter, en saken om Hovland. Noe av det viktigste jeg lĂŠret under utdanningen min som trafikklĂŠrer var at stillhet er ufarlig, snarere nyttig for de som lytter og skal forsĂžke Ă„ fĂ„ med det som blir sakt 
 eeeeehhhhhdetvarnĂ„eeeeehhhhhhdagensproblemeeeehhhhhframinsidepunktum 😆

Dagen i dag gĂ„r med til et besĂžk hos fysioterapeut, handle og noen smĂ„turer med Kensi. Har fĂ„tt en skikkelig “sitt stille dag” og hĂ„per fys kan lĂžse opp. Mulig det ble en heftig turhelg 
 og det er sĂ„ helt greit. Det er mye bedre Ă„ ha vondt, nĂ„r jeg vet hvorfor. Dette gĂ„r over, mĂ„ bare ha litt tid. Er foresten i tenkeboksen i forhold til jobb. Skal jeg jobbe, eller skal jeg bruke tid og krefter pĂ„ helse og kropp. Ja, jeg vet det đŸ«Ł men det er bare det at jeg trives sĂ„ godt blant folk og i jobb. NĂ„ sette jeg min lit til damen i byen, og kanskje blir det en rusletur pĂ„ kveldinga allikevel. Om det skulle bli en “rolig” dag er jeg helt sikker pĂ„ at jeg er tilgitt hos prinsessa 
 hun har inntatt posisjon ved utgangsdĂžra i tilfelle jeg skulle finne fram tursko đŸ«  NĂ„r vi rusler tur har vi med ballen, da blir det fest og gĂžy i hennes hode đŸ«¶đŸ» og turen kan bli litt kortere en vanlig. 

 

 

Ha en strĂ„lende mandag ❀


 vi hþrs 
 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene pÄ Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg