For en helg 🥳 sol, utstilling og tur 🥾

 

Er helt klart fornøyd med helgen og utstillingen vi var med på. Kensi fikk svært gode … om litt sprikende tilbakemelding fra 3 forskjellige dommere. Blir en smule overrasket når hun først får vurdering som “… feminint hode …” og av neste dommer ” … for lite hode … ” En Exelent og to Very God. 

 

 

Har foreløpig til vurdering om jeg skal delta på flere utstillinger. Sånn alt i alt er det en ung dame som har fått en del gode vurdering og med utstillings trening vil handler (jeg) bli bedre jeg også 😂 Det jeg vet ☝🏻 er at jeg må han lysere klær, for den ene dommeren sa at jeg hadde feil farge. Sorte klær på sort hund er galt … så nå må jeg på shopping. Denne helga har vi vært sammen med Rita og venninna hennes, som også vær på utstilling med sine hunder. Det er en selvfølge at vi måtte opp med Fjellheisen å se på utsikten fra Fløya etter utstillingen var ferdig. Og snakk om nydelig vær å vise frem byen vår 🥰 Fornøyde jenter tok en natt til i byen og dro tidlig i dag morges. Hyggelig med besøk og håper vi sees igjen snart.

 

FLØYA X 2 😉

I ettermiddag fant jeg ut at jeg har lyst å ta turen opp til Fløya. Det er toppen som banen går opp til der det er et utsiktspunkt og kafe/resturant. Først gondolen eller fjellheisen som den heter opp til restauranten på utkikkspunktet, så gå videre oppover. Og det er slutt på båndtvang … AMEN for det. 

Koser seg 🥳

 

 

Stoppet og tok en pust i bakken når vi kom opp til Steinbøhytta. Dette er en “nødhytte” som er satt opp for at fjellfolk skulle ta inn her når været ble for hustri. 

Steinbøhytta:

Fra Fjellstua. Du følger stien mot Fløya, og omtrent midt i siste bakke før Fløya, tar du den merkede stien mot Steinbøhytta.

Steinbøhytta ble restaurert på 1980-tallet, og er oppkalt etter Erling Steinbø, som var en av stifterne av Tromsø Turistforening, som i dag er Troms Turlag.

 

 

Jeg bruket 40 min opp hit og UT.no sier 30 min, fint da klarer jeg et ganske greit tempo 👍🏻 Tok en vanningspause her og labbet videre mot toppen. Det er toppen av fjellet Fløya. 

 

Fotoshoot på varden … he he… lurte til meg en lite pause … juhu Det er noe med å komme “helt opp”. det gir energi og jeg skjønner hvorfor jeg “trasser” meg opp … får aldri nok av sånn utsikt

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg