En litt oppgitt hund 🐾

Etter en alt for sen start på dagen i går … i følge min lille frøken, var det helt innafor å ta en god tur. Vet ingen som kan demonstrere sin misnøye mer en Kensi 😂

 

 

Når været var som i går bestemt jeg meg for å ta turen med fjellheisen. Kensi mor var litt usikker på om hun likte dette trange rommet som var fullpakket med folk. Turen med taubanen tar kort tid, og mange hender ville hilse på så det gikk greit unna. Hun ble litt stressa og jeg tenker vi må øve oss på «store» mengder mennesker fremover. Det var greit med vind på toppen, så turen vår ble ganske kort. Ruslet litt rundt og fikk tatt noen bilder av Tromsøbyen og området rundt, badet sol ❤️ 

 

 

I dag har vi bare rotet litt rundt på formiddagen, før vi satte kursen mot Malangen. Nordby i Malangen er et sted jeg har vært som liten. Hoppet i høyet på låven, vært med å hesje høy, matet geitene, badet i Nordbyvannet og lek med søskenbarna mine her. Gode minner å tenke tilbake på 🎊

 

Bilde er lånt.

Vi har kost oss med god mat, hyggelig prat og lagt planer for morgendagen. Det er utrolig godt å være her, og bli kjent med deler av familien igjen. 

 

Kensi og jeg tok oss en liten runde på gården før vi tasset i køya, i en vakker vinternatt. Det var helt vindstille, passe kaldt og stjerneklart. Kjenner på hvor utrolig heldig jeg er som får disse deilige kveldene og nettene.  

 

 

God natt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg