Det ble nesten litt trist … 🫠

 

5 dagene med en herlig gruppe, Tromsø – Svolvær og avslutting på Björkliden, like over svenske grensa i dag.

Dette en gjeng som har fått en helt spesiell plass hos meg. Vi prata, diskuterte og lo mye sammen. Jeg hadde det så gøy, og fikk inntrykk av at gruppe likte seg også. Det ble en tåre både her og der når vi sa hade utenfor hotellet. Så tror jeg … 🤞🏻 at jeg klarte å friste noen til å ta turen tilbake til Tromsø for å oppleve midnattsol og polar night … og light 🥰 Å for en fantastisk jobb jeg har 🫶🏻

 

 

Svolvær har vist seg med strålende sol, tropenetter, litt overskyet og grått i dag når vi skulle dra. Håper jeg kommer tilbake hit igjen snart. Liker meg godt i Lofoten og håper jeg kan få jobbe mer i området.  Var ut på vift med en kollega i går, vi hadde fri begge to og var i samme området. Måtte bruke den muligheten ☕️🍦 litt fornuftig prat og litt GPP. Var innom en offentlig toalett … der Boreal har kontoret sitt … i merkelig retro omgivelser 🤭

 

 

Takk for meg for denne gang Svolvær … sees snart igjen … 

 

 

En natt i Narvik før jeg sette kursen hjem igjen. Blir godt å komme hjem til lille-mi 🐾 savne henne nå. 

 

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs …

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

..

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg