De beste gratulasjoner på dagen 🇫🇮

Sove lenge, langsom frokost … så var jeg i gang. To ting som skal utføres i dag. Playdate med Kelly og Jenny, kjøpe julegave og det er overkommelige oppgaver i dag tenker jeg. Hentet våre to venner og dro til Kroken i hundeparken. Været var sånn akkurat passe i dag, med snø (fra mårran av) og vind. Vi snakket litt om å gå opp til kl 10 i dag, men med nysnø og den vinden er det bare trasig å gå dit. Så den turen utsetter vi til en mer passende dag. 

 

 

Jenny hadde tatt med litt varm sjokolade og kake, det skal feires i dag. Finnland har sin uavhengighetsdag i dag 🇫🇮  i 1917 erklærte Finnland sin uavhengighet fra Russisk styre. Gratulerer med dagen 🥳

 

Hundeparken bød på masse gøy og ny bekjentskaper i hundeverden, så både Kelly og Kensi var helt utslått når vi skulle hjem. Kelly var særdeles på i dag og hadde et utrolig tempo … om det er så rart … neida, men hun er liksom litt mer sedat type, men i dag var hun i full fres og løp vidt rundt om, herlig 🐾  

 

 

Det sies at hunder mangler ansikts utrykk … og når det er mørke hunder er det helt umulig … og det er nok noe i det  … men altså .. se på denne lille goklompen her. Det må være definisjonen sliten.no OG når denne frøkna går inn i bilen, setter seg å venter på at jeg skal feste henne i selen er det avgjort SLITEN og NÅ vil jeg hjem 🫶🏻🥴🐾

 

 

Resten av kvelden … tja.. det er mulig jeg finner frem en støvklut, vasker, støvsuger og pynter litt mot jul … kanskje … skulle jeg finne ut av det, kan det være at pyntingen blir i morgen … har det på ingen måte travelt kjenner jeg, 

 

Ha en fredelig og god kveld ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg