Takk 🙏🏻 nå er problemet fikset 🥳

 

 

Først ☝🏻 rapport fra Beitostølen, dagen før dagen.

Løypekartet er sjekket og her blir det Rock and Roll. Det er både bratt og slakt, svinger og rett, ganske enkelt et eldorado for sjåførene som kommer. En fin kommentar på hva dette er, var dette: det er fyllekjøring uten alkohol med samme resultat. Jo, det er noen som kommer til å jobbe mer en andre for å komme til toppen …og ned igjen. Her får du en smakebit av det som venter.

I ettermiddag tok Kensi og jeg oss en rusletur i hyttefeltet nedenfor hotellet. Jotunheiem bød på nydelig vær, god temperatur og bare litt vind nå. Løypene er åpen om noe bløte, men vi så da et par skiløpere ute på tur.

 

 

Når vi kom tilbake til hotellet var det parkert kjøretøy over alt, nå begynner det å sige inn med deltakere … ho ho … dette kommer til å bli gøy.

 

 

Jeg må også få takke support på blogg.no som fikset problemet. Nå er jeg er med i gjengen igjen. Takk 🙏🏻

 

Ha en fredelig kveld

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg