Spontan gråt … hmf 😭

Ja hva får deg til plutselig til å bare grine? Jeg? Tja, en sang, en historie, hjertelige tilbakemeldinger, positive og negative overraskelser …. OG EN LYSPÆRE!!! Og et potegullhjerte …

Dagene har ruslet og gått, jeg har stort sett bært, trillet, løftet, pakket ut … altså hatt noe i hendene og vært i bevegelse i ett fra morgen til kveld. På ingen måte stress og mas, bare «noe» hele tiden.
Har vært ute med jevne mellomrom med lille-mi på rusletur. I går kveld var jeg på en samling med sjåfører og guider, men orket ikke så lenge. Så, jeg dro hjem etter maten. Jeg hadde en ting på agendaen når jeg kom hjem, jeg skulle få lys i den nye lampa mi, som har vært godt innpakket lenge i påvente av en bolig der den kan få lyse opp tilværelsen min. Plassert ca der jeg tror den kommer til å stå, skrudde jeg i lyspæra.

Hadde laget meg en kaffe og funnet frem en pose potetgull … her skal det koses 😉 Så trykket jeg på knappen og det ble lys. Kunne kanskje vært litt svakere styrke, men det tar jeg en annen gang. Satte meg ned … og der begynte faenskapen å blinke! Spratt opp, skrudde av lyset … og kikket på esken … det er en pære med wifi kontroll … men hva i svarte? Last ned app og kom i gang. Prøvde, men gav opp. Pakket bort hele greia, og satt meg ned med potetgullet mitt … kose? Nei her ble det trøstespising på høyt nivå … og der, nede i posen tittet dette flaket på meg … DA braste det for meg … snufs snufs … takk Maarud for et trøstende flak 🫶🏻

KAIN Æ FÅ EI PÆRA SOM BARE LYSE UTEN WIFI?

I dag er det klart for nordlys tur igjen. Skal ut på tur med lille-mi, spise litt og gjøre meg klar for jobb. Prognosene ser bra ut, og når jeg en gang kommer til eska med kamera, skal der få bli med på jobb. En så lenge får tlf holde.

Ha en strålende søndag ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer
    1. Vanlige pærer er visst helt umulig å få tak 😛 SÅÅÅÅ mye rart.. Jeg gråter nesten aldri. Men kan synes synd på meg selv hvis jeg er skikkelig sliten. og da kan jeg gråte litt 😀

      1. Ja, jeg er redd siste ord i det lyspære styret mitt ikke er sakt.
        Tårer er sjelens «husvask» har jeg hørt … men altså så mye rengjøring som i min hjerne er vel unødvendig 🤣 … he he he … har vel støv på hjernen da … å guuud så morsomt 😆
        Ha en strålende dag 🍀

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg