Skal unngå å være negativ … men LEI!

Hva kan gjøre en regnfull dag … uke … måned lettere? … ehhhh 🥰 DENNE

 

GRATULERER MED DAGEN SØTA BROR, SVENSKE NASJONALDAGEN 6. JUNI.

 

Jobben i dag har ruslet greit av sted og planlagte oppgaver er utført. Så har lille frøken fryd og jeg ruslet en liten tur og funnet oss … jeg har funnet meg noen koselige bilder. Sjø, land og himmel i en deilig symfoni. Ble sittende å fundere litt over dagan og tiden som har gått siden jeg flyttet nordover til Alta og hit til Tromsø. Det er ingenting (tror jeg) som får meg sørover igjen, selv været er overkommelig her. Jeg er lite god på veldig varmt over lenger tid, men om værgudene kikker innom her kan jeg love at jeg skal holde ut med varmere vær over en ganske lang periode nå … bare kom med det 👍🏻

 

Sånn midt mellom funderinger og bilder av sjøen lettet det et fly fra Langnes som dro sørover og jeg kunne tenkt meg å vært med en liten tur den veien.

Hvem er nå jeg til å klage over det? Fredag neste uka starte turen sørover og jeg gleder meg vanvittig til det. Det å være på tur er noe av det herligste jeg vet. Bare rulle av sted, finne nye perler langs veien, stoppe akkurat der det passer best … hmh … leve livet her og nå. 

Når jeg nå har klaget over dette været vi har, må jeg skynde meg å si at det er bare skryt. Jeg har det helt greit og er ute på tur har dag med lykkepilla mi, det er da bare å kle på meg rett tøy. Øver stadig på å bli bedre på det der med klesvalg … litt dårlig på det 🥴

Apropos været, det er greit nå og Kensi må ha kveldsturen sin. Hei og hopp så prekas vi i morgen. 

 

Ha en fortsatt fin kveld og god natt ❤️

… vi hørs … 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

1 kommentar
    1. Bildet av trappa som leder til stranda og sjøen er knallstilig! Klart man må bo der man trives best. Og så går det an å reise hit og dit innimellom, etter som hva man vil ha av forandring og opplevelser. 😉

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg