Skal prøve noe nytt – på tur med hundespann 🐾

Hei, du …har du lyst å være med å kjøre med hundene i dag? Yess 💃🏻 om jeg har. Ok, først en god tur med Kensi. Hun må ha en god tur siden hun skal være hjemme når jeg drar på tur med hundespann. Vi labbet rudt bukta, en deilig tirsdag i sol og litt vind. Det er en fryd å gå nå selv om temperaturen er synkende. Det er kommet dit nå at stillongsen må på og det hadde jeg glemt. Det var greit å gå, men stå stille ble kaldt. Tur med hunden, hver dag er helse i hvert skritt … og med lykkepille på grønn resept er det ingen bivirkninger 🫠 Kjenner at formen er stigene, ja det går litt opp og ned … men stort sett er det stigene.  

 

 

Etter en snartur på butikken, gikk turen til Tromsdalen der jeg møtte Ida-Helene Sivertsen, ei fantastisk jente som driver med hundekjøring. Dette var en helt ny verden for min del. Har sett, hørt og lest litt om dette miljøet og syns jo det ser spennende ut.

 

 

I dag har jeg fått oppleve en god tur på ca 13 km med hund. Det var et svare leven før vi kom av sted og under veis fikk jeg kjenne litt på den kjemien som er både i spannet men også mellom leder og hundene. Nå vi kom i gang var det stile og hundene jobbet som bare det. Dette var gøy og jeg storkoste meg på en litt annerledes tur

 

 

 

 

Det ble en porsjon rundstykker på kvelden når jeg kom hjem. Hjemmebakt er alltid best … syns nå jeg da 😇 Husmor poeng er samlet og lagret 😁 Annes perfekte rundstykker … Anne, venninne fra Hadeland 🫶🏻

 

 

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg