Samvittigheta tar meg litt av og til đŸ„ș

Etter noen herlige dager i KÞbenhavn hos Eirin, satte vi oss pÄ flyet og peilet inn TromsÞ.


Jeg mÄtte jobbe en dag fÞr vi kunne sette kursen ut av heimen Ä vÊre turister.

Jeg er utrolig glad i SommerÞya og vi hadde hÄpet Ä tilbringe en sen kveld og litt natt her for en magisk middnattsolnatt 
 men vÄre venner vÊrgudene syns lite om det. Jeg mÄtte nÄ uansett dra med Eirin ut for Ä vis henne denne perlen.

Vi har nÄ en lÞs plan om en tur til ved en senere anledning .. som skal tilbringes UTEN tidsbegrensning pÄ turen. Da blir det telt, bÄl og kos til vi fÄr den etterlengtede sola hele natta. 

PÄ kvelden i gÄr hadde vi rekeaften. Momsi momsi, det bare er helt perfekt med lange lyse kvelder,  reker og vin.

Jeg var nĂždt til Ă„ «Þdelegge» idyllen litt i dag 
 for i skrivende stund sitter jeg pĂ„ WiderĂžes flight WF1333 til BĂždĂž for Ă„ kjĂžre i morgen. NĂ„ var dette noe vi viste om og Eirin har bĂ„de bil og leilighet til hun drar hjem til KĂžbenhavn.

Kjenner litt pĂ„ dette med reising nĂ„. Det har blitt mye av den sorten i det siste. FĂžrst Oslo, hjem Ă„ jobbe noen dager, full fart til KĂžbenhavn, hjem igjen og noen dager hjemme fĂžr jobb igjen. Tenker det fĂ„r holde en stund nĂ„, konsentrere meg om jobb og Kensi mi fremover. NĂ„r det er sakt har hun verdens beste folk rundt seg, og de er sĂ„ fantastisk sĂžte Ă„ sender meg oppdateringer sĂ„ jeg vet hvordan stĂ„a er. Men uansett sĂ„ har jeg en tanke dĂ„rlig samvittighet for lille-mi akkurat nĂ„. HĂ„per vi snart kan fĂ„ oss er litt stĂžrre sted Ă„ bo og nĂŠrmere byen, mĂ„ finne roen i hjemmet vi skal ha en god stund fremover. Det vil gjĂžre dagen enklere for meg Ă„ bo nĂŠrmere nĂ„r jeg kjĂžrer lokal og har pauser. Da kan jeg fyke hjem Ă„ fĂ„ mer tid med henne. FĂ„r bare si som jeg bruker Ă„ si (Ă„ hĂ„pe det slĂ„r til) «Det ordner seg for snille jenter 
 ja og vi andre ordner selv» mĂ„tte det gĂ„r troll i ord 😅 SĂžker pĂ„ alt jeg ser kan vĂŠre overkommelig pris og stĂžrrelse, men 
 sĂ„ har jeg hund đŸ€š Ja ja, vi er utrolig heldige med huseier der vi er nĂ„, og hadde det vĂŠrt noe stĂžrre skulle jeg vurdert Ă„ bli. Heldigvis er det mĂžblert og jeg slipper valget med – hva skal jeg ta med av mine ting. Det resulterte i at i gĂ„r kveld satt vi med en deilig flaske hvitvin til rekene 
 uten vinĂ„pner 
 skulle tatt den med skrukork 🙃 Da er huseier god Ă„ ha 😁 SĂ„ korken mĂ„tte gi tapt og vinen ble med pĂ„ rekeaften.

 

Har parkert buss, funnet hotellet, vĂŠrt ute Ă„ fĂ„tt meg litt mat, ruslet en tur fĂžr jeg fant senga og dyna. Det blir en litt i overkant spennende dag i morgen, sĂ„ det er pĂ„ tide Ă„ hoie pĂ„ Ole-lukke-Ăžye nĂ„ 
 ja om han finner veien da đŸ«ą

God natt fra BodĂž ❀


 vi hþrs 


 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene her: Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg