Plukke blomster og hilse på venner.

Første dag på jobb etter ferien og det har gått helt greit. Kan foresten lett bli avhengig av fri kjenner jeg … null problem 😇 men det er nå godt å være tilbake i “rutinen” igjen. Ja for en stund, kan sikkert gå lei av jobben igjen, så her er det bare å nyte i fulle drag. Som sakt så er det greit å starte opp igjen. Har hatt en “kort” dag og det var nå helt greit. Må lade opp til i morgen med kjøring og teoriundervisning, pluss siste utstillings trening før ferien … travelt for gode sko og poter.  

Etter jobb i dag hadde vi avtale med en venninne til Kensi, Frk Wilma en blanding av samojed og et par andre raser. Nydelig liten frøken 🐾 ❤️ Wilma skal på feriekoloni hos oss når mor og far drar på en velfortjent ferie med fly. Det blir kos og jeg håper Kensi kan roe seg litt i møte med andre når hun er i en “flokk”  … lov å håpe 🤞🏼 Turen i dag gikk til Lillefjellet 160 moh … som kjentes som det dobbelte … det gikk så rett opp som det er mulig uten klatreutstyr. På folkemunne heter toppen “Varden”

 

Utsikten mot Tromsø fra toppen var upåklagelig. En riktig så fin liten tur. 

I tillegg ble det tid til å “plukke” blomster også. Det er så utrolig vakkert ute nå, deilig temperatur og sol fra blå himmel. Deilige sommerdager i nydelige Troms 🥰

Nå er det god natt og sov godt ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

 

2 kommentarer
    1. Helt enig med deg. Jeg kom hjem fra 6 dager på Island i natt og skal jobbe to dager før helga. Men kunne glatt tatt ferie resten av måneden, samt de to resterende. Men jeg har valgt å ta ferieukene mine spredt, så jeg kan nyte ei uke nå og ei uke da. Feriekollonien går sikkert helt greit, det pleier det, er min erfaring.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg