Pakket og klar 😅

 

Siste innspurt pÄ nordlys himmelen i gÄr kveld. Det er litt igjen for oss entusiaster og i gÄr kveld ble det, pÄ tross av siste rest av sollys pÄ himmel, et fargerikt skue.

 

 

NĂ„ er alt som kan bli igen pakket og satt pĂ„ lager. Det er for en kort periode sĂ„ jeg forsĂžker Ă„ begrense meg litt nĂ„r jeg skal pakke bilen 
 ja akkurat jeg begrense meg. Stapp fult. Ingenting kommer til Ă„ bevege seg i den bilen pĂ„ turen 
 he he he 
 godt sikret last er helt innafor i min bil. NĂ„ er det siste natt i byen min for en stund, gjĂžre litt rent fĂžr jeg drar og en kjapp dusj sĂ„ er jeg pĂ„ tur til HonningsvĂ„g. Det er litt sĂ„nn skrekkblandet fryd det her. FĂ„r jeg nok Ă„ gjĂžre? vil jeg komme til Ă„ trives? 

Tidligere i dag var jeg i parken og mĂžtte Jenni og Kelly, og hun “trĂžstet” meg med at om en liten mĂ„ned er hun pĂ„ plass. Tenker det blir helt greit det her, jeg er ganske vant med flytting og vet at det tar litt tid Ă„ komme i hus og finne seg til rette. Trygg pĂ„ at hund og jobb vil bidra til at jeg fĂ„r nok Ă„ henge fingrene i. 

PĂ„ nyhetene i kveld viste de en reportasje om menneske biblioteket som Norsk Folkehjelp har etabler i Norge. De sier at det er nytt i Norge og kommer opprinnelig fra Danmark. Det er godt mulig at det er Danmark som er opprinnelses stedet, MEN 
 vi har hatt menneske biblioteket lenger en det Norsk folkehjelp tror. Jeg jobbet i Telenor Open Mind, et arbeidstrenings program i Telenor fra 2006 – 2012 og var i involvert i nettopp Menneske biblioteket. MĂ„let var Ă„ tilby mennesker muligheten til Ă„ “lese” mer om funksjons hindringer. Vi var mange “bĂžker” som besĂžkende kunne “lese”. Mange forskjellig funksjons hindringer var representert, som muskelsykdommer, bevegelses hindringer, hĂžrsel, syn, psykiske diagnoser og mange fler, sĂ„ mulighetene for de som ville vite mer var store. 

 

Lille frĂžkna min har fĂ„tt seg en riktig fin tur pĂ„ fjellet med en kompis i dag, og etterpĂ„ var vi i parken med en gjeng hunder. SĂ„ kvelden har vĂŠrt hyggelig enkel for min del. Pakke, stable og sjekke at bikkja puster 😂 NĂ„ skal jeg ganske straks krabbe under dyna og ta kvelden. 

 

God natt og helg ❀

.. vi hþrs 


 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene her: Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg