Litt ut i de sene nattetimer 🕊

MĂ„tte legge all godvilje til for Ă„ fĂ„ mannen pĂ„ veksten til Ă„ forstĂ„ at JEG HAR RETT 😌 StrĂ„lende fornĂžyd nĂ„r jeg dro, jeg har RETT. Bilen min ble bygd med hĂ„ndbrems/gass slik at jeg kunne kjĂžre fra rullestolen. Jeg er bare sĂ„ vanvittig heldig som svĂŠrt sjelden mĂ„ bruke stolen. NĂ„ var det slik at vi hadde en “besiktig” pĂ„ fĂžrereplassen min, slik den ble bygd opprinnelig og den var skjev. Skikkelig ubehagelig Ă„ sitte i 
 og den kjĂžrte jeg over 200 000 km i. NĂ„ er fĂžrerstolen skiftet ut med en ny og veldig riktig for meg. Herlig. SĂ„, jeg dro lykkelig av sted med min lille Billa, og ante fred og ingen fare. Helt til det kom noen drĂ„per pĂ„ ruta. Det er slik at om jeg trykker ned en gang pĂ„ pusserhendelen gĂ„r viskerne en gang. SĂ„ er det intervall og neste er normal, til slutt fort. Jeg mangler bĂ„de den ned reaksjonen med en gang, og normal. I dag fikk jeg tak i mekke-mannen sĂ„ han fikk se pĂ„ dette. Og vet du hva? ha sĂ„ at dette mĂ„ da vĂŠre feil og time for rep er satt opp. NĂ„ blir det orden i sakene her og.

Den der turen jeg hadde i gĂ„r kveld 
 eller mer i natt, var altsĂ„ sĂ„ vidunderlig vakker at nattesĂžvnen min neste uteble. Snakk om “adrenalin kikk”. Det boblet i hele kroppen og jeg kjenner fortsatt litt pĂ„ fĂžlelsen. Det er godt Ă„ bo i TromsĂž ❀

Dagen har bestÄtt av tur, jobb og tur. Det har vÊrt litt grÄtt i dag sÄ foto humÞret har vÊrt redusert. SÄ kom kvelden, for noen farger, herlig temperatur 
 en deilig tur i natten.

 

 

God natt ❀


 vi hþrs 
 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene pÄ Facebook. og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg