Lille-mi og jeg 🐾

En festivalhelg er over og jeg er full av gode minner, fine musikkopplevelser, møtte hyggelige mennesker, så konklusjonen er sliten og fornøyd. Jeg teker alltid sånn mot slutten at nå kan jeg si meg fornøyd, dette får bli siste gangen på en stund … men det holder ca et døgn … om det holder så lenge og jeg har en følelse av det blir råkk å råll på Ekeberg neste år også. 

Jeg kjenner litt på å forlate lille-mi hjemme når jeg drar. Nå har hun svært lite på en musikkfestival å gjøre så hjemme blir hun. Jeg er så utrolig heldig å ha tre familier som nesten «sloss» litt om å få ha henne og jeg setter umåtelig pris på alle sammen. De er superflink med henne. I dag måtte jeg fortelle familien som har hatt henne for meg i helga at det er på ingen måte farlig om hun «kjeder» seg av og til. Det er familien og spesielt deres lille frøken som skal være første pri så om det blir «litt» lite på frøken fryd er det så helt i orden. Hun har fantastiske folk som behandler henne som er prinsesse og jeg ser når jeg leverer henne at dette er et godt sted å være. Jeg fikk et aldeles nydelig bilde av Kensi og vesla der hun var i helgen og jeg kjenner jeg blir glad av å se på bildet (har tillatelse til legge ut bildet) 

 

 

Turen hjem i dag gikk stille og fredelig for seg. Oslo var fortsatt  stille på morningen når jeg kom til sentralstasjonen … en spennende by å være turist i, liker meg godt … men ville aldri bo i Oslo igjen tror jeg. Kommer snart tilbake på besøk tenker jeg, takk for meg. 

 

Trikk, fly og buss i rute, hentet vesla og dro hjem. Vi har brukt dagen på absolutt ingen ting. Tror hun syns det er godt å være hjemme igjen … går inn, snuser litt på klær og sofa … innom matstasjonen … så ble hun borte? 

 

Frøkna har riktig så ordna til senga mi … til seg 🫠

 

Har fundert litt på dette med å reise alene. Det er på mange måter en fin ting. Liker det med at jeg kan fyke litt rundt der jeg har lyst, men jeg er nå en gang en sosial kråke … så det blir mange nye bekjente. Det også et savn å ha noe fjase litt med, og uttrykke gleder og kose seg med gode opplevelser. Det er nå bare sånn det blir og alt i alt … Æ HADDE DET S..@🤭 SÅ GØY 🤘🏻

Ha en strålende kveld og god natt ❤️

… vi hørs … 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg