Herlige dager og en fin tur hjem.

Vi var så godt som ferdig pakket når vi stod opp i går morges. Kursen ble satt mot nord og første stopp var på bensinstasjonen på Kløfta. Her skulle Kensi mi hentes og bli med hjem til Tromsø igjen. Det var utrolig koselig å hilse på oppdretteren der Kensi kommer fra. Det er også veldig hyggelig å høre Lene som har mammaen til Kenis skryte av lille gull. Det som var best … ja bortsatt fra å få igjen spetaklet, var gøy å høre at Kensi er en søt liten rampejente som alle bare beundrer når de møter henne 😇 

Det har vært fire fantastiske dager på Ekeberg, rock i forskjellige innpakninger og farger. Oppdagelser av både positiv og mindre positiv karakter. En skikkelig artig opplevelse var det. Ble litt skuffet når Nightwish meldte avbud. Det ble gjort et ærlig innslag for å få et godt innhopp, men Madrugada er litt langt fra mitt valg. Når det er sakt hørte jeg fra anmeldere at Madrugada tok oppgaven og serverte musikk som bare det. Det er langt fra at jeg er overbegeistret over alt som spilles, men fant alltid noe å lytte til. Mine favoritter fra denne festivalen er Guns N´Roses, Volbeat og HammerFall. Blir en skjønn blanding av disse en stund fremover. Så at early Bird billettene er lagt ut … men må tenke meg om en gang til. Det hadde vært gøy å oppleve en annen festival også 🤔

Kjøreturen hjemover gikk helt strålende. Deilig å kjøre i godt vær, og greie veier. Elgen visste frem rockefoten og et par harer svingte seg i vegkanten.

God å være hjemme igjen, fått vasket og hengt opp klær, spist middag og vært ute en tur med Kensi. Er skikkelig sliten nå … så jeg finner ganske straks køya. Her er noen glimt fra kamerarullen. Turen hjem gikk som nevnt helt greit og jeg må igjen si at jeg gleder meg over biltur gjennom landet vårt. Det er så variert, spennende og vakkert. Blir aldri lei 🥰

Ha en fin mandag og god natt ❤️

… vi hørs …

 

Sjefen er hjemme igjen 🥴

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

https://www.youtube.com/watch?v=ssFkvwCN_RY          

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg