Festival sjarm … regn .. hi hi hi

Tons Of Rock 🤘🏼 Masse herlig folk og musikk … musikk og musikk.

Black Debbath åpnet ballet med ekte oslorock, Quiz og satte stemningen for festivalen. Etter det skvatt vi i bilen en liten  tur for å få oss litt mat. Og når regnet satte inn var saken klar … neste band ble avlyst og yatzyen ble funnet fram. Mega yatzy som Eirin hadde med … mega var da størrelsen på terningene. Har henne mistenkt for å legge til rette for «voksen dame med brillebehov» … eller MEG 🥰  

Vi var innom å hørte på Golden som hadde en liten seanse på ti minutter, gøy og alt for kort. 

Det som var dagens nedtur var Generation Sex med den dårligste sangen jeg har hørt på lenge. Det var ganske enkelt tragisk. Billy Idol har gjort sitt syns vi. Kanskje skulle ha ta over bingoene på Bislet ;D  ;D 

Så: Guns N´Roses. Å himmel og hav. Asså … Tre strake timer med full rulle. Jeg er imponert. Leser i anmeldelsene av konserten i går at kritikkene er ganske negative og det er nå helt greit. Jeg har ingenting å sammenligne med så jeg er strålende fornøyd. Det er vel bare slik det skal være. 

Å sitt på campen å spise frokost er en morsom opplevelse. Noen skal i seng … noen står opp … etterhvert. Volbeat kjører lydprøver på sena … ÅÅÅÅÅÅÅ æ glæde mæ til i kveld, det er div anlegg med forskjellig kvalitet spiller alt fra Hellbillies, Ramstein, Jokke og Valentinerne, Iron Maden til svensktopper … jo det er liv i leieren. 

Nå er det snart klar for musikk på senen. Solhatt, vannflasker og solkrem er på plass. 

Da ønsker jeg deg en knallfin dag ❤️

… vi hørs … 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg