En stålende dag … til det gikk galt 🥴

… men det ender veldig bra 🤗

Å nei nå er jeg altså så sur og grinete at jeg bør holde meg unna alt som er av både folk og fe 😤 Hvorfor? Jo, jeg skal ganske snart ha en evalureingstime hos biltilsynet der sensor skal se om jeg fikser å kjøre vogntog typ CE og D (lastebil med henger og buss) Jeg må da rygge med bil og henger (CE),  det nytter lite å øve øve øve for denne damen … jeg skjønner nada av svinge hit og svinge dit når hengere gå akkurt motsatt vei! 🤬👿🥵😱😩🤯😭 å jeg blir så rasende … ja som om det hjelper? Nopp.

Får bare hive meg ut i det å gjøre som best jeg kan 💪🏻

 

 

Resten av dagen har vært helt strålende så det var godt denne øvelsen kom helt sist i dag. Har vær på langtur med elev og vi hadde en riktig så fin reise. Snakket litt om fjell og fjord og hvor vakker vi syns det er her i Troms og for så vidt Nordnorge i sin helhet. Var på tur mot Nordkjosbotn og kjøre da en liten stund med et utrolig vakkert fjell som heter Piggtinn midt mot oss. Så, rett ved siden ligger den et fjell om litt lavere og rundere i formene og vi var begge enige om det er variert og mektig landskap. Eleven forteller at fjellene hjemme er ca halvparten, så ler hun når jeg ble litt overrasket, og sier at hadde toppene lignet litt på det laveste av toppene foran oss ville det vært en “nationalfjell”. Tenker det er spennende for en randonee elsker å være på denne kanten.

 

Den sovende soldat nyter solen i dag.

 

I pausen mellom øktene i dag fikk Kensi og jeg en kjempefin tur i det vidunderlige været vi har vært velsignet med. Kroppen har oppført seg de siste dagane og beina funker som bare det. Liker dette været vi har nå og nyter hver stråle jeg kan snappe til meg. Apropos solstråle … nå er det sol hele døgnet igjen, så nattesøvn blir det minimalt med. Trenger liksom litt mindre nå når det er lyst hele tiden. Når sover du da? spurte reporteren den blide mannen på TV … jo det gjøre vi i … tja … november ca 😆

 

 

Startet nytt trafikalt grunnkurs i dag, og dette blir en trivelig kurs. Herlige ungdommer som deltar og lager fine diskusjoner. Varmer et trafikklærer ❤️

Kjente litt på frustrasjonen min når jeg kom hjem og da er det kun en ting som hjelper. Gå en tur. Da ble det å røske dyret ut av sofaen, på med gode sko så strøk vi på dør. Det ble en real runde på kvelden, og siden jeg starte litt sent på jobben i morgen er et helt greit å luffe en runde rundt Prestvannet. Dette var en tur som virkelig gjorde underverket for energinivået mitt. Snakk om å lade batteriene 🥰 

Jeg lar bildene fortelle historien fra turen i kveld. Her finner du en liten film fra turen vår. 

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

8 kommentarer
      1. å ja, du må ta turen, det er verdt det. Kommer du stiller jeg veldig gjerne opp som “litt guide” 😀
        Ha en fin kveld.

    1. Bare å trene, Irene👍 Bare tenk motsatt av det hengeren vrir seg.. Øvelse gjør mester😊 Fine bilder og nydelig natur i nord😊 Kensi er nydelig🥰🥰

      1. Men det går så ille fort feil vei … knurrr … kjører heldigvis med en kollega som har ca 1 tonn tålmodighet og takk for det. Det magisk her både sommer og vinter. Jeg angrer ikke ett sekund på at jeg flyttet “hjem” igjen ❤️ Lille frøken fryd er vakker og jeg håper jeg klarer å gjennomføre et par utstillinger til, hadde vært gøy.

        Tusen takk hyggelig tilbakemelding, setter stor pris på det.

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg