En bitteliten situasjonsrapport fra Honningsvåg.

Turen fra Alta til Honningsvåg var stedvis interessant. Kombinasjonen nedbør i form av snø og vind er dårlig kombo. Over Sennalandet hadde jeg mer en nok med å holde bilen rett på veien. Uhyggelig vanskelig å se veien og brøytestikkene var lite til hjelp. Hatter var litt bedre, men siste biten til Honningsvåg var ufyselig. Ble liggende bak brøytebilen og den var så full av snø, så når fokka rundt la seg litt var bilen allikevel nesten  umulig å se.

 

Ganske tidlig våken, og kjente meg uthvilt. Sovnet ganske tidlig i går … det var en travel dag. Fikk alt inn fra bilen, og noe på plass før jeg kveldet. 

Hørte Kensi kommentere litt av lydene i huset i natt, rart med ny plass. 

Vi spiste frokost med aldeles praktfull utsikt som selskap, en liten times tur med frøkna og så bar det på jobb. 

Har vært med sjefen i dag, i minibuss, til Nordkapp platået med turister. Vi fikk valuta for pengene i utsagnet om at er været dårlig, vent 5 min (eller kjør rundt neste sving) og det har forandret seg 😆

I morgen skal jeg være med en av de andre sjåførene i storbuss på samme turen. 

Vi har fått oss noen fine turer i dag, selv om de er gatelangs turene går nå. Snøen er litt tung å gå i, begynner å bli «råtten» så den bærer dårlig. Skal se om jeg kommer i kontakt med noen i hundegruppa på FB som kan bli med meg på tur. 

Jeg er fortsatt litt usikker på dette her, men håper det tar seg opp og blir bra.

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

 

3 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg