Du skal få en dag i mårra … 🎵 og det skal jeg og 🕊

Noen dager kommer livet bare litt i veien. Sånn dag i dag. Har nå allikevel fått et par turer med frøken fryd, en snartur på jobben og ut å spise middag. Så alt i alt har det vært en fin tirsdag. Været har vært strålende, det hjelper på humøret 😊

Spiste middag på Bengts Bistro,  Tromsdalen. Det er et trivelig sted, god mat, store porsjoner, hyggelige priser og veldig hyggelig betjening. Jeg ender så godt som bestandig opp med Kebabtallerken, som de virkelig kan lage. Får et lite “pust” av 80 tallet med salaten de serverer … for hvem kan glemme det kulinariske salaten … Kinakål og mais med Thousand Island dressing. Yummmi 👌🏻 Etter middag blir alle kunder tilbudt en is fra Henning Olsen. Jeg fant en spennende ny sak jeg aldri har sett tidligere … så den ble det. Trodde først det var lakris ettersom papiret var svart. Nopp. Det var en frukt sak med mørk kjeks, ok den må testes … og nå har jeg gjort det ja 🤪

 

 

Nå tar jeg kvelden, god natt og sov godt  ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene på Facebook. og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg