Det magiske lyset đŸ«¶đŸ»

Vi har hatt noen rolig og late dager hjemme nĂ„. Har landet litt etter sommersesongen, og gleder meg til nordlys 
 og nĂ„ er det snart i gang. Kommer tilbake til det litt senere 😉

 

 

Det skjer mye nĂ„ bĂ„de med jobb og bo. SĂžker bĂ„de hĂžyt og lavt etter ny bolig, og har et par muligheter pĂ„ gang. NĂ„ er det bare at “flaksen” slĂ„r til sĂ„ er det i boks. Trenger absolutt Ă„ komme meg nĂŠrmere byen, det blir sĂ„ mye enklere for Kensi og meg. Det Ă„rnĂŠr sĂŠ for snille jenter, vi andre Ă„rnĂŠr sjĂŠl đŸ„ŽÂ 

Som timesjĂ„fĂžr er det bare Ă„ hive seg rundt nĂ„r mulighetene byr seg, sĂ„ det har jeg gjort. NĂ„ er det fullt opp med nordlysturister og det starter neste uke. Å som jeg gleder meg. HĂ„per sesongen blir like magisk som siste sesong, for det var ekstremt. 

Har hatt lille-mi med pĂ„ jobb, siden jeg jobber delt skift og dagen blir litt lang. Heldig med at det er en av jentene pĂ„ jobben som tar Kensi ut Ă„ gĂ„r en liten tur med henne av og til, sĂ„ slipper hun Ă„ vĂŠre lenge alene. Det er godt Ă„ ha mer tid sammen med henne. Planene for helgen er tur, tur og tur 
 sĂ„ har jeg lagt inn et Ăžnske om godt vĂŠr đŸ€žđŸ»

Rusletur i pausen 


 

SĂ„ til “ny” jobb, som egentlig er jobben jeg staret i som bussjĂ„fĂžr. Nordlys turismen, eller vinter turismen tar seg veldig opp, hotellene er fulle og listene fylles opp pĂ„ diverse turtilbud. Det kan bli travelt i vinter og jeg gleder meg 

Denne uka har jeg kjĂžrt til dagsenter med folk som trenger skyss til og fra. En helt herlig gjeng som ville forteller sin historie. Det er morsomt Ă„ vĂŠre sjĂ„fĂžr for dem, for de aller fleste kommenterer at dette var en positiv overraskelse. Jente sjĂ„fĂžr 
 endelig 😁 Jeg er ca helt ukjent pĂ„ det lokale plan i selve byen 
 ja pĂ„ begge sidene ogsĂ„. Heldigvis har jeg hatt med meg hjelp denne uka. MĂ„ bare si at jeg gruer meg “bittelitt” til Ă„ hive meg rundt alene 
 men det mĂ„ da bare gĂ„ greit det og đŸ«ą SĂ„ er det altsĂ„ nordlys kjĂžring pĂ„ onsdag neste uke, og kanskje tidligere om det kommer bestillinger pĂ„ tur. 

 

 

Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„Ă„ som ĂŠ glĂŠde mĂŠ 
 bilder fra vinter 23/24 

 

 

Ja sĂ„ har vi fĂ„tt oss leieboer 
 han har holdt stand der nĂ„ i over en uke 
 mĂ„tte liksom pirke i han 
 og jada han lever. FĂ„r nĂ„ bare henge der Ă„ kose seg, lykkedyr har jeg hĂžrt đŸ€·đŸ»â€â™€ïž 
 med det trasige vĂŠret vi hadde tenkte jeg det er greit at han fĂ„r vĂŠre inne. Er det riktig av meg Ă„ la han vĂŠre igjen nĂ„r vi flytter? đŸ„Ž

 

 

Ha en fredelig og god natt ❀


 vi hþrs 


 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan vĂŠre interessert, setter jeg pris pĂ„ om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar pĂ„ turene her: Facebook og  Instagram

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    UnngÄ personangrep og sjikane og prÞv Ä holde en hyggelig tone selv om du skulle vÊre uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver pÄ nett.

Siste innlegg