Lykke med stor L

Asså, det her er det sikreste vårtegnet jeg vet om. Det er ingen blomster som kan få det til å rakne fullstending for meg, som akkurat hestehoven. Den bare skal opp og frem, og er i mitt hode symbolet på livsvilje, kraft og motivasjon. Da er det offisielt vår på en måte … ja det kommer vis nok litt mer snø snart … men skitt samme det, nå er det vår. 

Selv med is på pyttene langs veien er jeg optimist, for sol som varmer på kinnet vil til slutt vinne over vinteren 👊🏻

 

 

Har vært en veldig til Nordkapp i dag med to gjester. Det var utrolig flott der i dag, vind med altså klar blå himmel og sol. Nydelig. Ble litt overrasket når jeg informerte gjestene om at de måtte være tilbake ved bussen kl 13.30 for retur til Honningsvåg. Joda, hun skulle være med, men han takket av på platået. 

 

Ok …. Eh … ja, selvfølgelig du skal gå … til Lindesnes herfra. Ja, nei det er jo den mest naturlige ting i verden det … så god tur. Så har jeg altså opplevd det også. Når jeg tenker meg om, så hadde jeg med en haiker fra Oslo til Lindesnes en gang, som da skulle gå til Nordkapp … han ble litt borte på veien, var noe rart med den fyren. Han kom til Lindesnes, men om han kom frem er uvisst … neppe. 

Denne karen skal altså labbe i ca 6 mnd på tur sørover, og han virker greit forberedt for oppgaven. Har du lyst å følge han finner du han HER

 

 

I ettermiddag har jeg vært på opplæring og er klar for nye utfordringer i morgen. Blir spennende med en større gruppe turister. Gleder meg til i morgen. 

En fin dag går mot kveld.

God natt, sov godt ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

 

0 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg