Hvor FA…s mange navn kan ET tryne ha?

Det er bare så eitrende irriterende å få slike henvendelser. Tror han har hatt 10 forskjellige henvendelser til meg, med akkurat samme innlegget, samme bilde bare annet navn.

 


Ja jeg vet at dette er spam og jeg er blitt SÅ langt inn i 🤬 lei av spam. Tenk om det var mulig å stoppe det 🤢  og har jeg rett, har han akkurat blitt enkemann, har en syk mor, huset er brent ned, ungene omkommet i en ulykke og han trenger så veldig en hånd å holde i … ja eller LOMMEBOKA mi … er vel helst det som passer best. 

Hadde jeg nå enda vært på utkikk etter noen, men er da altså langt fra det 💃🏻

I dag har det vært et forrykende liv på brygga, fornøyelig. Først kom Otto Sverdrup til kai, der var 5-6 busser som skulle frakte turister, så klaska hurtigruteskipet Nordlys til kai og flere busser ramla inn.

Alt i alt var det 8 busser og en minibuss som føyk på kryss og tvers … ja eller i kø til Nordkapp.
Det ble en riktig så Artic experience de fikk seg der oppe. Sol, blå himmel og bitende kald vind. Tenker dette var akkurat hva de kom for også 😉 

I ettermiddag har jeg brukt all den tid jeg kan på å gjøre absolutt ingenting, det har passer denne kroppen perfekt. Kjenner at den konstante, kalde og sterke vinden gjør meg fortere sliten, har vært litt mye styr i de siste mnd, kan ha litt med det å gjøre også.

Så da er det bare å ta hensyn til det, legge skrotten til lading og takke pent for i dag 👋🏻

God helg og god natt ❤️

… vi hørs …

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

 

4 kommentarer
    1. Mye tullete henvendelser man får på sms i disse dager også. Jeg får stadig noe om at jeg ikke har betalt vei-avgiften, men raskt kan gjøre det ved å klikke på linken å betale der osv… Jeg har jo ikke lappen en gang 😀 Og sist, pakken min fra posten kunne ikke hentes fordi det var noe feil med adressen osv. Bare å legge inn ny info på diverse, så kunne jeg hente osv. Jeg venter ikke på noen pakke for å si det sånn 😀

      1. Å som æ skulle ønske å kunne bli kvitt …. Knurrrrr
        Æ sjekke bestandig avsender, for når avsender adressen på e-post er masse tall og kruseduller er det slett. Og pakket, nei de kommer aldri uten at jeg vet …. 😡

      1. De e råfint her nå. Vinder er litt i overkant nå, men de e no bare å knyte fast hua, læne så mot vinden å gå😁

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg