En riktig så fin dag

Dagens gjøremål er sjekke ut. Først var det tur til Nordkapp med gjester. En fin liten gjeng med blide og forventningsfulle turister. Vi bruker, som tidligere nevnt, en digitalt guide. Det gir oss en fordel i at vi får ut samme informasjon til alle. Så er det selvfølgelig masse spørsmål om forskjellige tema i forhold til turen. Det blir nesten alltid en god samtale turistene i mellom, og turistene og oss som er med fra selskapet. Når vi kom opp på platået var det litt kaotisk i dag med hensyn til hvor vi kunne ferdes … 71 grader nord har innspilling der så vi ble høflig «dyttet» unna.

 

I ettermiddag kjørte jeg gjester fra byen til overnatting stedet de skulle til, og det samme skjer her. De spør og undere seg, og turen går som alltid, for fort. Morsomt. 

Kensi og jeg har hatt et par herlige turer i dag, strålende sol, litt vind men ellers helt perfekt. Håper det kan hold seg ca som dette eller gjerne litt varmere … må si jeg gleder meg til å kaste stillongsen snart 🤭

 

 

Her er det mulig kaffen har kokt over og det er litt for mye vann på dørken … tror jeg …

Nå sitter jeg og koser meg med ved «kjøkkenbordet» og titter ut på sjøen. Fikk ordnet med et bord og to stoler som ble sent opp fra Alta. Så i dag har jeg feiret med middag ved kjøkkenbordet, strålende opplevelse som helt klart kan anbefales 😆 Kjøkkenbord er lite oppskrytt syns nå jeg. 

 

 

Tusen takk for hjelpen Lars-André. Dette ble bra 🙏🏻

 

Nå høre jeg dyna rope så jeg går og passer på den noen timer. 

God natt fra Honningsvåg ❤️

… vi hørs … 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

2 kommentarer

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg