ååååå som æ kose mæ … på sånne her daga

Startet dagen med skyfri himmel, varmegrader OG vindstille. Det er en sjelden kombinasjon her. Det er nesten bestandig litt drag i luften … men altså i dag … var det blikkstille på sjøen. Magisk vakkert. 

Har vært på platået i dag med gjester fra Havila, og for en herlig gjeng. Det ble (ekstra mange) stopp for foto med denne gjengen. Å det er så utrolig godt med sånne grupper, der praten går uanstrengt. For det meste spør de høflig og ler avmålt, men denne gjengen var som en gjeng gamle kjente på tur. Skvaldret og lo. En knallfin dag ble det også for gjestene når vi kom til Nordkapp platået. Strålende vær her og det er ingen selvfølgelighet selv om været er perfekt i Honningsvåg, i tillegg var det akkurat passe mye folk. Det er disse dagene jeg legger i minneboka. 

Etter jobb ble det litt det vanlige, middag, rydde og … så utsatte jeg med stor glede gulv vask til … en annen dag. 

Ut, jeg må UT. Det er fortsatt litt mye snø i turområdene her, så jeg fant meg en vei som fører opp til et militært anlegg på fjellet. Måtte liksom opp å se hvor veien ender, å for en utsikt.

 

På turen tilbake ble det … he he  he … maaaaange stopp på meg. Begynner å bli god på dette med å stoppe for å knipse 😇 siden jeg øver på dette på jobben også 😁 

Nå skal bildene få fortelle resten av historien for denne ettermiddagen og kvelden … 

 

 

God natt og sov godt ❤️

… vi hørs …

 

 

Tusen takk for at du kikker innom bloggen min. Liker du deg her og tror andre kan være interessert, setter jeg pris på om du deler 😌 Du finner link til blogginnleggene og film snutter jeg tar på turene her: Facebook og  Instagram

 

4 kommentarer
    1. Jeg var mye i Honningsvåg da jeg bodde i Alta og gikk på lærerhøyskolen der. Hadde en kjæreste og en venninne som bodde i Honningsvåg. Jeg synes det lyset i Honningsvåg er helt spesielt. blått men gyllent på en måte. Skulle vært kunstner der oppe 🙂

      1. Ja det er noe merkelig med dette stedet. Har kjørt rundt å besøkt fiskerlandsbyene her og kjenner på en sånn merkelig følelse av ro. Magisk

    Legg igjen en kommentar

    Obligatoriske felt er merket med *

    Takk for at du engasjerer deg i denne bloggen.
    Unngå personangrep og sjikane og prøv å holde en hyggelig tone selv om du skulle være uenig med noen.
    Husk at du er juridisk ansvarlig for alt du skriver på nett.

Siste innlegg